Δρόμοι της Ανατολής για Κρητικά προϊόντα

Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζουν το κρητικό ελαιόλαδο και το κρασί στις αγορές της Ανατολής, ενώ παράλληλα γίνονται προσπάθειες να γίνει γνωστή η κρητική γαστρονομία. Ωστόσο, προοπτικές εξαγωγών ανοίγονται και για άλλα προϊόντα όπως το μέλι, το νερό αλλά και το σταμναγκάθι!
Τα παραπάνω επεσήμανε η σύμβουλος εξαγωγών της εταιρείας OECON Ηρώ Τσαγράκη σε ενημερωτική ημερίδα που διοργάνωσε το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων την Τετάρτη με θέμα “Ιαπωνική Αγορά – Προϋποθέσεις διείσδυσης”. Να σημειωθεί ότι η OCEON είναι εταιρεία η οποία οργανώνει το ελληνικό περίπτερο στην έκθεση WINE & GOYRMET που γίνεται κάθε χρόνο στην Ιαπωνία υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και του Υπουργείου Εξωτερικών.

Η κα Τσαγράκη αναφερόμενη στα περυσινά αποτελέσματα από τη συμμετοχή χανιώτικων επιχειρήσεων στην έκθεση του Τόκιο τόνισε ότι ήδη κλείστηκαν 4 συμφωνίες για εξαγωγές. «Τα ελληνικά προϊόντα και ιδίως τα κρητικά έχουν μεγάλη πέραση διότι στους Ιάπωνες αρέσει η υγιεινή διατροφή και τα βιολογικά προϊόντα», σημείωσε και υπογράμμισε ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές για προϊόντα όπως ελαιόλαδο και κρασί αλλά και σταμναγκάθι, μέλι, χυμούς, νερό, σαλιγκάρια κ.ά.

«Στην οικονομική κρίση που βρέθηκε η Ελλάδα, οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων φαντάζει να είναι η μοναδική διέξοδος. Η εξαγωγική δραστηριότητα θα μπορούσε να αποτελέσει μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για τις ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην ελληνική αγορά. Άρα η εξωστρέφεια είναι ακόμα περισσότερο απαραίτητη ώστε να προωθήσουμε τα ελληνικά και κρητικά προϊόντα έτσι ώστε να γίνουν πλέον γνωστά σε καινούριες αγορές όπως αυτή της Ιαπωνίας και στην ευρύτερη αγορά της Ασίας που είναι οι πιο προσδοκώμενες αγορές», σημείωσε η κα Τσαγράκη και πρόσθεσε ότι η φετινή έκθεση στο Τόκιο θα διοργανωθεί στις 12-14 Απριλίου, ενώ όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν μπορούν να επικοινωνήσουν με το Επιμελητήριο Χανίων.

Η Στέλλα Γαλάνη από την εταιρεία “Ανώσκελη Α.Ε.” αναφέρθηκε στις προκλήσεις αλλά και την εμπειρία των εξαγωγών τυποποιημένου ελαιολάδου και κρασιού στις αγορές της Ανατολής. «Εδώ και 4 χρόνια έχουμε καταφέρει να μπούμε στην αγορά της Νότιας Κορέας με βιολογικό λάδι όπως και στην Κίνα, ενώ τώρα προσπαθούμε να μπούμε στην Ιαπωνία», ανέφερε και συμπλήρωσε ότι παράλληλα γίνονται ενέργειες για να ταξιδέψουν τα προϊόντα της εταιρείας στη δυναμική αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

«Το πρόβλημα σε αυτές τις αγορές είναι ότι δεν γνωρίζουν το ελαιόλαδο διότι είναι έξω από τις δικές τους συνήθειες εστίασης. Χρειάζεται να μάθουν να χρησιμοποιούν το ελαιόλαδο και γι’ αυτό η εταιρεία που συνεργαζόμαστε εδώ και ένα χρόνο επενδύει σε συνεργασία με πανεπιστήμια και Έλληνες που βρίσκονται στα Αραβικά Εμιράτα να εκπαιδεύσει σεφ να χρησιμοποιούν το ελαιόλαδο. Αυτό προϋποθέτει μια μακροχρόνια επένδυση που το τελικό στάδιο είναι να μπεις στα ράφια των καταστημάτων», τόνισε η κα Γαλάνη και υπογράμμισε ότι και σε αυτό το επίπεδο το ιταλικό μάρκετινγκ έχει κάνει πολλά περισσότερα βήματα σε σύγκριση με την Ελλάδα.

ΠΗΓΗ Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζουν το κρητικό ελαιόλαδο και το κρασί στις αγορές της Ανατολής, ενώ παράλληλα γίνονται προσπάθειες να γίνει γνωστή η κρητική γαστρονομία. Ωστόσο, προοπτικές εξαγωγών ανοίγονται και για άλλα προϊόντα όπως το μέλι, το νερό αλλά και το σταμναγκάθι!
Τα παραπάνω επεσήμανε η σύμβουλος εξαγωγών της εταιρείας OECON Ηρώ Τσαγράκη σε ενημερωτική ημερίδα που διοργάνωσε το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων την Τετάρτη με θέμα “Ιαπωνική Αγορά – Προϋποθέσεις διείσδυσης”. Να σημειωθεί ότι η OCEON είναι εταιρεία η οποία οργανώνει το ελληνικό περίπτερο στην έκθεση WINE & GOYRMET που γίνεται κάθε χρόνο στην Ιαπωνία υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και του Υπουργείου Εξωτερικών.

Η κα Τσαγράκη αναφερόμενη στα περυσινά αποτελέσματα από τη συμμετοχή χανιώτικων επιχειρήσεων στην έκθεση του Τόκιο τόνισε ότι ήδη κλείστηκαν 4 συμφωνίες για εξαγωγές. «Τα ελληνικά προϊόντα και ιδίως τα κρητικά έχουν μεγάλη πέραση διότι στους Ιάπωνες αρέσει η υγιεινή διατροφή και τα βιολογικά προϊόντα», σημείωσε και υπογράμμισε ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές για προϊόντα όπως ελαιόλαδο και κρασί αλλά και σταμναγκάθι, μέλι, χυμούς, νερό, σαλιγκάρια κ.ά.

«Στην οικονομική κρίση που βρέθηκε η Ελλάδα, οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων φαντάζει να είναι η μοναδική διέξοδος. Η εξαγωγική δραστηριότητα θα μπορούσε να αποτελέσει μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για τις ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην ελληνική αγορά. Άρα η εξωστρέφεια είναι ακόμα περισσότερο απαραίτητη ώστε να προωθήσουμε τα ελληνικά και κρητικά προϊόντα έτσι ώστε να γίνουν πλέον γνωστά σε καινούριες αγορές όπως αυτή της Ιαπωνίας και στην ευρύτερη αγορά της Ασίας που είναι οι πιο προσδοκώμενες αγορές», σημείωσε η κα Τσαγράκη και πρόσθεσε ότι η φετινή έκθεση στο Τόκιο θα διοργανωθεί στις 12-14 Απριλίου, ενώ όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν μπορούν να επικοινωνήσουν με το Επιμελητήριο Χανίων.

Η Στέλλα Γαλάνη από την εταιρεία “Ανώσκελη Α.Ε.” αναφέρθηκε στις προκλήσεις αλλά και την εμπειρία των εξαγωγών τυποποιημένου ελαιολάδου και κρασιού στις αγορές της Ανατολής. «Εδώ και 4 χρόνια έχουμε καταφέρει να μπούμε στην αγορά της Νότιας Κορέας με βιολογικό λάδι όπως και στην Κίνα, ενώ τώρα προσπαθούμε να μπούμε στην Ιαπωνία», ανέφερε και συμπλήρωσε ότι παράλληλα γίνονται ενέργειες για να ταξιδέψουν τα προϊόντα της εταιρείας στη δυναμική αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

«Το πρόβλημα σε αυτές τις αγορές είναι ότι δεν γνωρίζουν το ελαιόλαδο διότι είναι έξω από τις δικές τους συνήθειες εστίασης. Χρειάζεται να μάθουν να χρησιμοποιούν το ελαιόλαδο και γι’ αυτό η εταιρεία που συνεργαζόμαστε εδώ και ένα χρόνο επενδύει σε συνεργασία με πανεπιστήμια και Έλληνες που βρίσκονται στα Αραβικά Εμιράτα να εκπαιδεύσει σεφ να χρησιμοποιούν το ελαιόλαδο. Αυτό προϋποθέτει μια μακροχρόνια επένδυση που το τελικό στάδιο είναι να μπεις στα ράφια των καταστημάτων», τόνισε η κα Γαλάνη και υπογράμμισε ότι και σε αυτό το επίπεδο το ιταλικό μάρκετινγκ έχει κάνει πολλά περισσότερα βήματα σε σύγκριση με την Ελλάδα.